Knihy knihy o marketingu v anglickom jazyku
Zoradiť
- Bestsellery
- Top hodnotené
- Novinky
- Najdrahšie
- Najlacnejšie
- Najvyššia zľava
-
418 produktov
Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky...
-
Knihapevná väzba57,18 €-5 %Do 10 – 15 dní
- Jan Kříž
- kolektív
-
Knihabrožovaná väzba7,02 €-18 %Do 9 – 14 dní
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie...
-
Čítanávýborný stav42,00 €-30 %Na sklade
The publication presents basic calculation principles in finance and insurance. Particular chapters gradually survey topics which are important in the actual financial and insurance practice...
-
Knihabrožovaná väzba14,63 €-18 %Viac ako 30 dní
Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?
Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať
Publikace se věnuje problematice tvorby sociálních sítí v období modernizace společnosti. Příspěvky sledují toto téma v rovině technické, právní, ekonomické i kulturní na území bývalých českých zemí. Reflektuje rozvoj výzkumu vý
-
Knihabrožovaná väzba14,99 €-8 %Do 3 – 6 dní
Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v súčasnosti, vzhľadom na to, že sa očakáva podpora morálky v organizáciách, ako i rešpektovanie etického prístupu. Zámer autorky je spr
-
Čítanávýborný stav10,20 €-10 %Na sklade
Harness the power of employee influence and create enthusiastic brand advocates...
-
Knihabrožovaná väzba22,38 €-2 %Viac ako 30 dní
This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...
-
Knihapevná väzba41,50 €Na sklade 5 ks
Authentic video material from FT.com with accompanying worksheets; All the listening texts available to view, providing truly authentic listening practice; ...
-
Knihabrožovaná väzba36,56 €-4 %Do 14 – 19 dní
Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced...
Best-selling brand expert Marty Neumeier shows you how to make the leap from a company-driven past to the consumer-driven future. You'll learn how to flip your brand from offering products to offering meaning, ...
-
Knihabrožovaná väzba30,53 €-3 %Viac ako 30 dní
Fully revised and updated with additional content - this is a brand new edition of the bestselling Eat That Frog! There just isn't enough time for everything on our 'To Do' list - and there never will be. Successful people don't try to do everything...
Ryan Serhant was a shy, jobless hand model when he entered the real estate business in September 2008. Just nine years later, he has emerged as one of the top salespeople in the world and a co-star on Bravo's hit series Million Dollar Listing ...
-
Knihabrožovaná väzba13,95 €Na sklade 2 ks
The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game?
Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice...
-
Knihabrožovaná väzba24,99 €Na sklade 1 ks
Over the past quarter century, Seth Godin has taught and inspired millions of entrepreneurs, marketers, leaders, and fans from all walks of life, via his blog, online courses, lectures, and bestselling books...
-
Knihabrožovaná väzba21,12 €-4 %Na sklade 1 ks
True or false? In selling high-value products or services: "closing" increases your chance of success; it is essential to describe the benefits of your product or service to the customer; objection handling is an important skill;...
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...
-
Knihapevná väzba35,95 €Na sklade 5 ks
'For anyone interested in marketing - either as a practioner or victim - this is unmissable reading. If only more researchers could write like this, the world would be a better place.'
You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, ...
-
Knihabrožovaná väzba15,00 €Na sklade 2 ks
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle