How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010

35,95 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010

How Brands Grow

What Marketers Don't Know

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price... Čítať viac

Vydavateľstvo
Oxford University Press, 2010
Počet strán
246

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

35,95 €

Na sklade 2 ks
Posielame ihneď

Dostupné v dvoch knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania
Jak se budují značky - Byron Sharp, Edice knihy Omega, 2018
Pevná väzba
Čeština, 2018
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

David Walliams: Najhoršie príšery na svete. Slovart, 2024
How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
35,95 €

Viac o knihe

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands. It is the first book to present these laws in context and to explore their meaning and application.

The most distinctive element to this book is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contra to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based.
Čítať viac
Počet strán
246
Väzba
pevná väzba
Rozmer
157×240 mm
Hmotnosť
605 g
ISBN
9780195573565
Rok vydania
2010
Naše katalógové číslo
318245
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Oxford University Press
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,5 / 5

4 hodnotenia

2
2
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Lucia
Neoverený nákup
5.6.2019
Povinne čítanie každého marketera. Autor v nej svojim dlhoročným výskumom v oblasti predaja a reklamy dokazuje, že bežne zaužívané vzorce nefungujú úplne tak ako by sme si predstavovali a vyvracia to na konkrétnych príkladoch z praxe. Ak pracujete v oblasti reklamy, marketingu alebo plánujete posunúť a rozvinúť svoj biznis, určite odporúčam. Čítať viac
Adam Polakovič
Overený nákup
23.6.2018
Najlepsia kniha o marketingu ktoru som cital.
Tato kniha neobsahuje top 10 "bullshitov" pre rast značky.
Ale reálne marketingové zákony (podložené dátami), ktoré využívajú veľké značky vďaka ktorým vyrástli. Nie je to jednoduché čítanie, aj keď dosť pútavé. Je hlavne pre tých čo sa radi učia a chcú sa posunúť na výší level.

Osobne túto knihu hltám kapitolu po kapitole. Zriedka sa stane, že kapitolu nedočítam na jedno posedenie.

Či ste junior alebo senior, táto kniha by mala byť v knižnici každého dobrého marketéra.
Čítať viac
Richard Mareček
Neoverený nákup
3.4.2018
Najdôležitejšia kniha marketingu za uplynulých aspoň 20 rokov
Ak marketér nechce byť hlúpy, číta knihy Byrona Sharpa. Obsahujú zistenia na základe tvrdých dát, žiadnu ezoteriku, dojmológie ani bullshit.
(Nemôžem hodnotiť kvalitu prekladu, keďže som knihu čítal v origináli).
Čítať viac

„Táta říka, že jen zřídka se dělají špatná rozhodnutí. Nejdůležitější je, aby je člověk udělal a držel se jich. “

Pohádka - Jonas T. Bengtsson, 2013
Pohádka
Jonas T. Bengtsson