Knihy knihy o marketingu zo série The Oxford Handbook of ...
Business Groups - large, diversified, often family-controlled organizations, such as the Japanese keiretsu and the Korean chaebol - have played a significant role in national economic growth, especially in emerging economies...
-
Knihapevná väzba111,44 €Viac ako 30 dní
- drian Wilkinson
- Paul J. Gollan
- kolektív
Employee participation encompasses the range of mechanisms used to involve the workforce in decisions at all levels of the organization - whether direct or indirect - conducted with employees or through their representatives...
-
Knihapevná väzba180,71 €Do 9 – 14 dní
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle