Kníhkupectvo splnených snov - Jenny Colgan, Metafora, 2024

Populárne náučné z kategórie s pevnou väzbou knihy o marketingovej komunikácii

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Edícia
Väzba
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Portál, 2024
Typologie osobnosti pro manažery 
CZ

Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...

  • Knihapevná väzba
    22,59 €
    -18 %
    Na sklade 5 ks

BUDGET CUT - Martin Woska, Jaro Zacko, TRIAD, 2021
BUDGET CUT

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a...

  • Knihapevná väzba
    35,00 €
    Na sklade 3 ks
  • Čítanávýborný stav
    24,50 €
    -30 %
    Na sklade

Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006
Mezinárodní marketing 
CZ

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    9,69 €
    -35 %
    Na sklade
  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Môj ženský biznis na Instagrame - Olga Olikova, Vysnívané copíky, 2024
Môj ženský biznis na Instagrame

“Čo je to, čo rada robíš a mohli by Ti za to platiť?" Odpoveď na túto otázku ukáže najlepšiu cestu pre tvoje podnikanie. A inak to nebolo ani v mojom prípade. Podnikanie bolo to, čo mi chýbalo ku šťastiu a podľa môjho názoru môže finančnú slobodu získať..

  • Knihapevná väzba
    24,77 €
    -5 %
    Na sklade 2 ks

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

V otázkách jsou odpovědi - Allan Pease, Ikar CZ, 2013
V otázkách jsou odpovědi 
CZ

Tato humorná, ale především inspirativní a praktická příručka ukazuje, jak se prosadit na jakémkoli trhu a dosáhnout skvělých výsledků. Prodalo se jí přes milion výtisků a vyšla v dvaceti sedmi zemích světa...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Give and Take - Adam Grant, Viking, 2013
Give and Take 
EN

An innovative, paradigm-shifting book that will captivate readers of Malcolm Gladwell, Daniel Pink, The Power of Habit, and Quiet. In his landmark book, Adam Grant illuminates why some people rise to the top of ...

  • Knihapevná väzba
    33,99 €
    Viac ako 30 dní

Aké drahé je zadarmo - Dan Ariely, Premedia, 2015
Aké drahé je zadarmo

Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť. Výrazne...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Ogilvy o reklamě - David Ogilvy, Management Press, 2007
Ogilvy o reklamě 
CZ

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby.

  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Predictably Irrational - Dan Ariely, HarperCollins, 2008
Predictably Irrational 
EN

Why can a 50p aspirin do what a 5p aspirin can't? If an item is "free" it must be a bargain, right? Why is everything relative, even when it shouldn't be? How do our expectations influence our actual opinions and decisions?...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Človek má toľko začiatkov, koľko je v živote dní a predsa sa niektoré veci už nikdy nezmenia.“