Truth in Advertising - John Kenney, Corsair, 2016

11,95 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Truth in Advertising - John Kenney, Corsair, 2016
Truth in Advertising - John Kenney, Corsair, 2016

Truth in Advertising

Finbar Dolan is lost and lonely. Except he doesn't know it. Despite escaping his blue-collar Boston upbringing to carve out a mildly successful career at a Madison Avenue ad... Čítať viac

Vydavateľstvo
Corsair, 2016
336 strán
5-6 hodín čítania

Finbar Dolan is lost and lonely. Except he doesn't know it. Despite escaping his blue-collar Boston upbringing to carve out a mildly successful career at a Madison Avenue ad agency, ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

11,95 €

Na sklade 2 ks
Posielame ihneď
Ďalšie knižné vydania (2)
Pravda v reklamě - John Kenney, Slovart CZ, 2017
Pevná väzba s prebalom
Čeština, 2017
Do 9 dní
-17 %

13,54 €


Pravda v reklame - John Kenney, Slovart, 2016
Pevná väzba
Slovenčina, 2016
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Umenie podnikať - Ivica Ďuricová,Miriama Polohová, Simona Kubán a kolektív, SCR, 2024
Truth in Advertising - John Kenney, Corsair, 2016
11,95 €

Viac o knihe

Finbar Dolan is lost and lonely. Except he doesn't know it. Despite escaping his blue-collar Boston upbringing to carve out a mildly successful career at a Madison Avenue ad agency, he's a bit of a mess and closing in on forty. He's recently called off his wedding. Now, a few days before Christmas, he's forced to cancel a long-postponed vacation in order to write, produce, and edit a Superbowl commercial for his diaper account in record time.
Fortunately, it gets worse. He learns that his long-estranged and once-abusive father has fallen ill. And that neither his brothers nor his sister intend to visit. It's a wake-up call for Fin to re-evaluate the choices he's made, admit that he's falling for his co-worker Phoebe, question the importance of diapers in his life, and finally tell the truth about his life and his past.
Čítať viac
Počet strán
336
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
125×200 mm
Hmotnosť
277 g
ISBN
9781472152107
Rok vydania
2016
Naše katalógové číslo
260706
Štýl
humorný
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Corsair
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,8 / 5

6 hodnotení

5
1
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Diana Švihlová
Overený zákazník
3.4.2017
Čerstvý debut
Táto kniha má mnohé tváre - je vtipná, je smutná. Občas je temná, ale vzápätí je plná lásky.

Hlavný hrdina, Finbar Dolan, je osamelý muž, ktorý by chcel, aby jeho práca znamenala niečo, ale bohužial si to nemyslí o svojej práci reklamného textára. Je plný skepticizmu voči všetkému - korporátnemu životu, k svojej odcudzenej rodine a aj k láske. Chcel by mať zmyslupné vzťahy, avšak má pocit, že ho nikto nenaučil, ako si ich vybudovať.

John Kenney má mimoriadne pútavý rozprávací štýl - píše v prvej osobe, v prítomnom čase, takže všetky udalosti prežívame v priamom prenose s hlavnou postavou. Skvelá kniha!
Čítať viac
Janaja
Neoverený nákup
23.2.2017
Názor čitateľa
Prvých 50-70strán som si nevedela nájsť cestu k autorovmu rozprávačskému štýlu. Začala som pochybovať,či som sa nenechala zlákať nádhernou obálkou a témou príbehu na pozadí reklamného prostredia -konečne niečo nové a New Yorku ...ale potom som si zvykla a vnímala podstatu textu a kniha ma dojala. Keď píše muž o živote a jeho hodnotách a o pocitoch je to vždy osviežujúce dokonca dalo by sa povedať,že je to atraktívne,keď použuje sarkazmus ako vyjadrovací prostriedok neuráža to,ale osviežuje. Kniha na pozadí reálií sveta reklam.agentúry a New Yorku so sarkastickým pohľadom na dnešný konzumný svet si zachováva dušu...Vydavateľstvu Slovart chcem poďakovať za prekrásnu obálku. Je to taká čerešnička na celej tejto úžasnej knihe. Čítať viac
Linalool
Neoverený nákup
4.1.2017
Vynikajúca
Perfektne napísané, reálne podané. Krásne sa strieda odraz života v reklamke so súkromím. Autor dôkladne popisuje, že vytvoriť spot vôbec nie je také jednoduché, ako sa zdá. Čo sa týka slovenského vydania, obálka je omnoho modernejšia, lepšia a výstižnejšia ako originál. Rozhodne odporúčam prečítať. Čítať viac

„Človek má toľko začiatkov, koľko je v živote dní a predsa sa niektoré veci už nikdy nezmenia.“