Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry - Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich, Wolters Kluwer, 2016

13,10 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry - Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich, Wolters Kluwer, 2016
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry - Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich, Wolters Kluwer, 2016

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer, 2016
Počet strán
196

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina

13,10 €

Na sklade 1 ks
  • Osobný odber 22. 5.
  • Na vašej adrese 22. 5.

Osobný odber

Kníhkupectvá
22. 5.
balíkovo
22. 5.
AlzaBox
22. 5.
Packeta
22. 5.
Slovenská pošta
(na poštu)
22. 5.
BalíkoBOX
22. 5.

Doručenie na adresu

Kuriér Packeta HD
22. 5.
Kuriér GLS
22. 5.
Slovenská pošta
(na adresu)
22. 5.

Dostupné v 32 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Dokonalá smrť - Helen Fields, Lindeni, 2024
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry - Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich, Wolters Kluwer, 2016
13,10 €

Viac o knihe

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.
Čítať viac
Počet strán
196
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
148×210 mm
Hmotnosť
265 g
ISBN
9788081684074
Rok vydania
2016
Edícia
Ekonómia
Naše katalógové číslo
241109
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry - Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich, Wolters Kluwer, 2016
Stopárov sprievodca galaxiou - Douglas Adams, Slovart, 2016
30,72 €
Ušetríte 2,33 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry - Mária Tajtáková, Jana Nová, Ladislav Bedřich, Wolters Kluwer, 2016
Stopárov sprievodca galaxiou - Douglas Adams, Slovart, 2016
30,72 €
Ušetríte 2,33 €

„Ani ty nejkrásnejší diamanty nemusí být úplně dokonalé. Na chybách není nic špatného. Dělají z nás lidi. “