Firemná filantropia na Slovensku - Jozef Majchrák, Lýdia Marošiová, Inštitút pre verejné otázky, 2004

4,63 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Firemná filantropia na Slovensku - Jozef Majchrák, Lýdia Marošiová, Inštitút pre verejné otázky, 2004
Čítaná
Firemná filantropia na Slovensku - Jozef Majchrák, Lýdia Marošiová, Inštitút pre verejné otázky, 2004

Firemná filantropia na Slovensku
Čítaná

Analýza - názory - prípadové štúdie

Editori Jozef Majchrák a Lýdia Marošiová ponúkajú čitateľovi sondu do problematiky firemného darcovstva... Čítať viac

Vydavateľstvo
Inštitút pre verejné otázky, 2004
111 strán
2-3 hodiny čítania

Editori Jozef Majchrák a Lýdia Marošiová ponúkajú čitateľovi sondu do problematiky firemného darcovstva... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Výborný stav
  • Slovenčina
6,61 €

4,63 €

-30 %
Na sklade
Posielame ihneď

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Rebecca Yarros. Všetkými zmyslami. Lindeni, 2024
Firemná filantropia na Slovensku - Jozef Majchrák, Lýdia Marošiová, Inštitút pre verejné otázky, 2004
4,63 €

Viac o knihe

Editori Jozef Majchrák a Lýdia Marošiová ponúkajú čitateľovi sondu do problematiky firemného darcovstva. Publikácia Firemná filantropia na Slovensku je výstupom z kvalitatívneho sociologického výskumu, ktorý realizoval Inštitút pre verejné otázky na prelome rokov 2003 a 2004. Publikácia poodkrýva doteraz fungujúce darcovské stratégie vybraných veľkých firiem, ale aj malých a stredných podnikateľov a načrtáva modely spolupráce medzi podnikateľskými subjektami a neziskovými organizáciami.
Kniha reaguje na aktuálnu tému slovenských neziskových organizácií – nutnosť orientovať sa na budovanie vzťahov s podnikateľskými subjektami, ako zdrojmi podpory nahrádzajúcimi etablované zahraničné nadácie. Tie svoju podporu presúvajú od Slovenska čoraz viac smerom na východ a na Balkán. Kniha má potenciál stať sa základom pre budovanie stratégií neziskových organizácií na získavanie firemných zdrojov ako i pre definovanie spôsobu, akým sa jednotlivé firmy stavajú k darcovstvu.
Čítať viac
Počet strán
111
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
140×210 mm
Hmotnosť
159 g
Rok vydania
2004
Naše katalógové číslo
2312165
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Inštitút pre verejné otázky
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„To, čo je viac ako láska, je totiž mlčanie plné porozumenia.“

Ako chutí moc - Ladislav Mňačko, 2016
Ako chutí moc
Ladislav Mňačko