Harvard Business Review, Harvard Business Press, 2016

21,00 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Harvard Business Review, Harvard Business Press, 2016
Harvard Business Review, Harvard Business Press, 2016

Harvard Business Review

September 2016

    Harvard Business Review je svetovo najuznávanejšia autorita pre vysoko postavených manažérov vo svete globálnej ekonomiky. Titul pomáha manažérom posilniť ich vedúcu silu. Každé... Čítať viac

    Výrobca
    Harvard Business Press, 2016

    Harvard Business Review je svetovo najuznávanejšia autorita pre vysoko postavených manažérov vo svete globálnej ekonomiky. Titul pomáha manažérom posilniť ich vedúcu silu. Každé číslo taktiež ukazuje ako použiť technológiu pre konkurenčnú výhodu. Čítať viac

    Vypredané

    Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude produkt dostupný.

    Ďalšie vydania (8)
    Harvard Business Review, Harvard Business Press, 2017

    2017
    Vypredané

    Harvard Business Review, Harvard Business Press, 2017

    2017
    Vypredané

    Harvard Business Review, Harvard Business Press, 2017

    2017
    Vypredané

    Harvard Business Review, Harvard Business Press, 2016

    2016
    Vypredané

    Harvard Business Review, Harvard Business Press, 2016

    2016
    Vypredané

    Harvard Business Review, Harvard Business Press, 2016

    2016
    Vypredané

    Harvard Business Review, Harvard Business Press, 2016

    2016
    Vypredané

    Harvard Business Review, Harvard Business Press, 2016

    2016
    Vypredané

    Ďalšie vydania

    Naši škriatkovia odporúčajú

    Blur: Parklife (RSD 2024 Zoetrope Picture) LP - Hudobné albumy, 2024

    Viac o produkte

    Harvard Business Review je svetovo najuznávanejšia autorita pre vysoko postavených manažérov vo svete globálnej ekonomiky.
    Titul pomáha manažérom posilniť ich vedúcu silu. Každé číslo taktiež ukazuje ako použiť technológiu pre konkurenčnú výhodu. Harvard Business Review informuje svojich čitateľov na základe analýz prípadových štúdií na témy týkajúcich sa vedenia a organizácie ako i stratégie a plánovania. Magazín bol pôvodne založený ako spravodajský magazín pre Harvard Business School ako nezisková organizácia Harvard Business Publishing (HBP) v roku 1994. Medzičasom HBP prerástlo do svetového formátu s približne 350 zamestnancami prevažne sídliacimi v Bostone ale aj kanceláriami v New York City, Indii, Singapure, Katáre a Británii. HBP slúži ako premostenie medzi akademickým a podnikateľským svetom aj prostredníctvom svojho renomovaného magazínu Harvard Business Review (HBR).

    Za hlavnú stratégiu si HBR definoval zlepšovanie manažmentových praktík v neustále meniacom sa svete a stal sa svetovým lídrom v oblasti chytrého manažmentu. Harvard Business Review poskytuje profesionálom po celom svete kvalitné informácie a osvedčené postupy pre osobný rozvoj ako aj pre efektívnejšie vedenie firmy a organizácie.
    Čítať viac
    Počet strán
    124
    Väzba
    brožovaná väzba
    Rozmer
    208×273 mm
    Jazyk
    angličtina
    ISBN
    074820648032
    Rok vydania
    2016
    Naše katalógové číslo
    248676
    Kategorizácia

    Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

    Nahlásiť chybu

    Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

    Hodnotenia

    Ako sa páčil produkt vám?

    „Človek má toľko rozumu, aby zistil, že nemôže žiť len podľa neho. Žije z citov - a s tými pravda nepomáha. “

    Nebo nepozná obľúbencov - Erich Maria Remarque, 2021
    Nebo nepozná obľúbencov
    Erich Maria Remarque