The Big Book of Brochures - Fünf Freunde, HarperCollins, 2009

27,27 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
The Big Book of Brochures - Fünf Freunde, HarperCollins, 2009
Čítaná
The Big Book of Brochures - Fünf Freunde, HarperCollins, 2009

The Big Book of Brochures
Čítaná

Brochure design is critical in the world of marketing and graphic design, yet can be challenging to execute successfully. The Big Book of Brochures is an extraordinary visual... Čítať viac

Vydavateľstvo
HarperCollins, 2009
Počet strán
384

Brochure design is critical in the world of marketing and graphic design, yet can be challenging to execute successfully. The Big Book of Brochures is an extraordinary visual collection featuring work from top designers around the globe. It offers... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Mierne opotrebovaná
  • Angličtina
41,95 €

27,27 €

-35 %
Na sklade
  • Osobný odber zajtra
  • Na vašej adrese zajtra

Osobný odber

Kníhkupectvá
Zajtra (objednajte do 13:00)
balíkovo
Zajtra (objednajte do 13:00)
AlzaBox
Zajtra (objednajte do 13:00)
Packeta
Zajtra (objednajte do 13:00)
Slovenská pošta
(na poštu)
Zajtra (objednajte do 13:00)
BalíkoBOX
Zajtra (objednajte do 13:00)

Doručenie na adresu

Kuriér Packeta HD
Zajtra (objednajte do 13:00)
Kuriér GLS
Zajtra (objednajte do 13:00)
Slovenská pošta
(na adresu)
Zajtra (objednajte do 13:00)

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Aby už detstvo nebolelo - Lindsay C. Gibson, Grada, 2024

Viac o knihe

Brochure design is critical in the world of marketing and graphic design, yet can be challenging to execute successfully. The Big Book of Brochures is an extraordinary visual collection featuring work from top designers around the globe. It offers hundreds of ideas, pages of inspiration, and loads of advice for professional graphic designers and students alike. This book provides ideas on corporate and product literature, annual reports and direct marketing, and new media, providing a wellspring of ideas for designers creating client brochures. It offers recommendations for choosing type, layout, photo treatments, and much more. Covering a variety of styles, from classic to modern, sophisticated to conceptual, The Big Book of Brochures is an indispensable brainstorming resource for any designer looking to create innovative, high-quality brochures.
Čítať viac
Počet strán
384
Väzba
pevná väzba
Rozmer
226×286 mm
Hmotnosť
2100 g
Rok vydania
2009
Naše katalógové číslo
1686091
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
HarperCollins
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Vydavateľstvo HarperCollins

Čítať viac

„Rozdiel medzi románom so šťastným koncom a románom bez neho tkvie iba v tom, kedy autor prestane rozprávať príbeh. “